13 juni 2010



Ibland förstår jag inte vad jag tänker med.. VARFÖR i hela friden färgade jag mitt
hår askblondt? Vadfan tänkte jag med, jag älskar ju mitt mörkbruna hår!!!

Även om jag skulle klara mig utan alla komplimanger om hur lik jag är
Angelina Jolie och Megan Fox.. Iallafall så tänkte jag sälja löshåret jag köpte i Stockholm,

(Heja Jon vad jag är onödig alltså..) Köpte det för 500kr men kan tänka mig 400kr eller
eventuellt mindre, beror på om de ska skickas på posten osv,
ska kolla upp hur mycket frakten kan ligga på, men säkert 20-30kr kanske?!

Det är i nyskick eftersom jag aldrig plattat det eller slitit de på något annat vis..
Clipsen följer INTE med, så det får du köpa själv om du inte väljer att sy i håret!

(Och, ja! Det är samma hårfärg som Kenzas)
Om du är intresserad, kommentera här på bloggen eller mejla mig: [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback