YOUHADMEATHELLO



jag vet att jag har gjort fel. jag vet att jag har sårat dig. ångest över allt.
jag spricker snart. en saknad. tankarna tar över, hur gick det till? hur kunde
jag svika dig så hårt. hur missade jag dina signaler. jag vill inte ha ett krossat hjärta.
hur kunde jag såra dig. jag älskar ju dig. kan inte få det ogjort, men önskar.

jag hatar dig. det var mitt fel. jag vill inte vara utan dig älskling. upp till bevis
-vad går du för frida? sjunker ihop på golvet. hur många tårar kan en människa gråta?
jag har bara mig själv att skylla. skulle göra allt. FÖRLÅT. jag kommer alltid vara där.
vill inte älska dig, klarar inte av att mista dig. skulle göra allt, allt.
resten är bara tomhet. jag vill visa dig världen. lyckliga ihop. själsfränder.
jag ska leva för att göra dig lycklig. rädd för att inte vinna din tillit, men du kan lita på mig.
obeskrivlig. MIN. du är det enda som strömmar i mina ådror. älskling, låt mig!


-''beskriv mig med ett ord''
-allt.

jag älskar dig som jag aldrig älskat någon innan.
för den du är, för allt du gör, för allt du ger och för hur du älskar mig.

det finns ingen som dig.

Kommentarer
Postat av: erikaolsson

Gumman, jag finns här för dig, alltid !

Tiden läker såren, men kanske inte minnerna. Jag hoppas och ja ber på att du blir lycklig snart igen. och ja hoppas ni löser detta. Jag finns här, jag finns här. <3<3<3

2010-07-06 @ 15:47:30
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback