NOTAFRAID

när man gjort allt men det inte räcker till.. vad finns kvar att göra?
försökt. kämpat. gråtit. skakat av ilska. ändrat. förklarat. älskat

jag klarar inte av att falla en gång till. orkar inte upp. försökt för mycket.
vad är jag utan dig älskling? ett tomt skal. död i en levande kropp.
jag har försökt vara utan dig, utan framgång. saknaden smyger sig på!

en oinbjuden känsla. otillräcklighet. ett hjärta som brister när som helst.
ska jag fortsätta? du är här. vart hittar jag orken. du försvinner nu.

jag har aldrig älskat någon/något så högt som dig, min fina prins.
varför gick tiden så fort? varför hände saker vi ångrar?
våra dagar spelas upp som ett videoband i mitt huvud. SLUT.
kan inte andas. hjärtat stannar. önskar. blundar.

för varje fallande stjärna önskar jag dig tillbaka. vill fortsätta med dig.
hur många tårar kan en människa gråta? hur länge ska man vara olycklig
innan hjärtat brister och man somnar in? en saknad.

min högsta önskan är att få fortsätta med dig. tillåta mig själv vara lycklig.
leva. älska. skratta. kärlek. pirr i magen. utbytta blickar. LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback