DOYOUKNOWWHAT'SWORTHFIGHTINGFOR

Har inte orkat skriva tidigare.. Efter att ha spenderat ett par timmar av
min natt på akuten kände jag att jag behövde en paus!
allt är fel..

revben. feber. förkylning. ett rött öga. kraftlös.

Jag har hittat skor jag vill ha, närmare bestämt fyra par,
inte bra frida! som pappa säger ''du behöver inga fler skor''
men en tjej kan inte ha för många skor och jag vet att min älskade far förstår det (;

synd att man inte är stenrik, då hade jag förmodligen simmat i skor..

Orkar inte skriva mer, är trött och jordgubbarna väntar!
kommer nog lite mer updt imorgon..

ps. tack hannah för att du finns, du är bäst!

Kommentarer
Postat av: erikaolsson

gumman, varför ringer du inte om du behöver prata av dig? vad är det som händer? <3 finns här!

2010-07-09 @ 16:34:25
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/
Postat av: erikaolsson

gumman då, du måste ju be dom titta upp riktigt. sjukvården idag = noll verkligen. Eftersom du haft det så jävla länge så är det ju verkligen något fel :/ Hoppas du blir bättre snart iallafall. Och det med R, hoppas ni löser det. Kan ni inte prata så ni kan bli vänner eller något sånt då och umgås än då? det kanske kan vara en lösning ist för att inte träffas alls. <3

2010-07-09 @ 17:03:40
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback