23 juli 2010

Gårdagen spenderades med mina underbara bruttor, vi satt hemma hos
mig och spelade kort och drack lite öl..

jag är lyckligt lottad som har så underbara vänner ♥

Idag blir det vell troligen bus med tjejerna,
synd nog har jag ingen kamera *suck
(har fortfarande inte vart iväg med kameran, latarsle..
måste fixa de någon dag, måste ju ha med den till Göteborg)

nu tänkte jag ta något och käka sen börja fixa mig,
ska börja uppdatera bloggen mera och fixa till designen
(hanna, skriv!!!!! ;>) så det blir lite roligare, känns så tråkigt nu när
det bara är text..

over and out!

JAG ÄLSKAR DIG PAPPA ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: erikaolsson

sv: jag hoppas det jag med, men har bestämt mig att det blir när skolan börjar igen. då blire ny frisyr. och gumman tack desamma. du är sjukt underbar! <3

2010-07-23 @ 17:57:47
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Citreuc

Jätte fin blogg!

Skulle du ha lust att fråga en fråga eller två i min frågestund?

2010-07-23 @ 19:50:40
URL: http://citreuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback