20 juli 2010

Är helt slut i huvudet nu, åkte till Säter så jag var där 12:20
så åkte vi hem till Weronica och sminkade mig, sen åkte vi runt
till bla, gamla psyket i Säter, sen åkte vi till Avesta..

Kan tala om att det är inte alltid lätt att stå som modell, faktist jäkla
krävande med poser och ansiktsuttryck osv, men jag är jävligt nöjd
det var min första gång och vi fick ihop många bra bilder!

ska åka och hämta skivan med bilderna någon dag framöver,
antingen imorgon eller på onsdag, beror på om jag kan fixa skjuts.
ska bli så roligt att se alla bilderna..

Måste även passa på och tacka Weronica för en jätte trevlig dag
och ett bra arbete, tur att hon stod ut med mig ;) hihi
nej, men hon har ett väldigt bra tålamod och visar/berättar hur hon
vill att man ska posa osv, jag hade dock lite svårt med att ändra
ansiktsuttrycket, får öva på det -höhö!

nu ska jag krypa till sängs med min galna katt som för tillfället sitter
och tittar på mig med huvudet på sne och har kines ögon, haha!
min lilla sötpelle..

Måste förresten ringa runt till folk i telefonkatalogen
och beklaga sorgen över att Tequila rivit ut dem / käkat dem ;)
någon som vet hur man får en katt att sluta ta sönder papper
samt bita i kablar? (vill ju inte att kattskiten ska dö eller)

nej, nu lockar sängen mer än något annat!
smell you latero amigos

Kommentarer
Postat av: Weronica Lindholm

Tack själv, det gick ju bra och jag kom på efteråt att vi glömde nog ställa tillbaka den där skylten och blommorna vi flyttade på vid trappan, ha ha. Kr@m

2010-07-29 @ 01:33:55
URL: http://w-lindholm.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback