11 juli 2010

Har precis ätit tacos, var jättegott! när jag skulle lämna tallriken i köket,
vem hittar jag med huvudet nertryckt i creme fräsch burken? TEQUILA.
helt vit i ansiktet, synd att kameran är sönder, annars hade ni fått en fin bild ;)

imorgon ska jag knalla iväg till polisen och hämta körtillstånds pappren så jag
kan börja övningsköra, så ska jag beställa ögontid och kurstid.. så har jag
något att sysselsätta mig med om dagarna!

så ska jag och syster ♥ börja med att gå ut i skogen och röra på oss..
hon har ju lilla nalle som behöver röra på sig också, passar perfekt!

nu ska jag ta och kika runt lite på kläder, skor, väskor osv..
är redigt sugen på lite internet shopping nu när vädret suger






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback