10 juli 2010

idag börjar jag om på nytt. skriver min egen historia. glömmer allt från förr.
om man vill ha något får man kämpa för det, det vet jag.
så jag hoppas ni kommer gilla mitt nya jag, för det är bara den frida som kommer finnas.

snart åker jag till götet också, ska bli skönt att komma bort.
dock finns det en person jag kommer sakna sönder. du vet vem du är.
även om vi är i samma stad känns det redan nu som att du är på andra sidan jorden.
hur kommer det kännas då?

sara burnett - forever young
uppskattad låt. love it.

på tal om något helt annat, min kamera har gått sönder, vilket resulterar i
-INGA bilder. dagens outfit, mysiga grillkvällar, SKOR, bus&upptåg.
ska ta och gå ner på ONOFF så dom får kika på den, går den inte att laga så
får det bli en ny. men ni klarar er utan bilder några dagar?

ska ta och göra om designen på bloggen, lära mig lite photoshop
(roliga effekter på bilder, färger osv) det blir bra.

nu ska jag mysa ner mig i soffan med en film, jordgubbar och coca cola.
hur underbart? hoppas på att en viss person ska kika förbi också.
håller tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback