WHYAREYOUDOINGTHISTOME

Sitter här i min ensamhet och funderar över morgondagen, Är helt slut i kroppen..
Helst skulle jag vilja sova ändra fram tills måndag (THAILAND) men tyvärr så går ju inte det!
Önskar att mina älskade var här med mig och kunde krypa ner brevid mig i sängen :(
Jag vill verkligen inte sova ensam, Det är något av det värsta jag vet.. Men ibland måste man ju?!
Får ta och sova i någon av hans XXXL shirts, Dem är otroligt mysiga och jag älskar att kunna
känna hans doft fast han inte är brevid mig, Det gör mig trygg

Tror att jag ska gå och lägga mig strax, Annars kommer jag aldrig upp imorgon
Även fast jag känner av nu att min mage är helt mongo så måste jag försöka ta mig upp och
se hur jag känner mig.. Nej, Nu är det dags att byta vatten till hamstrarna, Sedan borsta
tänderna och hoppa i säng -Ska ringa murvlis också! Ahja, Smell you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback