P-P-P-POKERFACE

Sitter och kollar runt lite på lägenheter..
Fick reda på idag att pappa fick en lägenhet
som ligger på tångringsgatan,

Väldigt fin och så men jag kan fortfarande
inte tänka mig två nya hem!

Får se om jag och mamma hittar en fin lägenhet
som passar också..
Sen får vi vell se när det blir flytt och sånt

Kommer kännas konstigt att inte bo tillsammans
allihopa.. Men jag vänjer mig vell?!

Får se om jag orkar ta mig till skolan imorgon,
Behövs verkligen.. Men jag vet inte om jag orkar
gå dit längre, Känns så jävla meningslöst när jag
inte ens vill gå den utbildningen

God natt

Kommentarer
Postat av: justina

tråkigt att du inte trivs, däremot kan jag lova dig att det blir mycket roligare i 2:an när man får välja inriktning och jag kan rekommendera dig till att välja turism..

2010-01-21 @ 12:13:53
URL: http://inooe.blogg.se/
Postat av: helen

finns här, fast vi tyvärr inte pratar och umgås speciellt ofta längre, jag saknar de.

Men vi måste ses snart och göra någonting kul och nu får det inte bara bli sakt som det alltid brukar bli för ja vill verkligen hitta på någonting nån nu snart <3

2010-01-21 @ 14:30:52
URL: http://hheleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback