MITTÅR2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag minns.
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nix.
4. Dog någon som stod dig nära? Simon. Min födelsedag. 9 Januari.
Vår vänskap var lite av och på. Senaste tiden mest av. Men han kunde ringa
ibland och det gjorde mig glad när vi inte hade pratat på länge.
5. Vilka länder besökte du? Inga.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill hinna umgås
mer med Annie. Jag hoppas att hon kan komma till Dalarna under Peace and love.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9/1-09 och 4/12-09
8. Vad var din största framgång 2009? Jag började skolan. Dock fel linje för mig.
9. Största misstaget? Att jag inte satsade fullt ut på att komma in på frisör
eller gå frisör utbildning. Det är största drömmen.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Både och.
11. Bästa köpet? Defenitivt mina gladiator sandaler. Väntade ett helt år med att köpa
dom, haha. Men nu är dom mina
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och nöjen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Finns många saker som gjorde mig glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Dear god. mfl
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Åkt till mormor och morfar.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Det vet jag inte.
18. Blev du kär i år? Jag blev KÄRARE i min Robin.
19. Favoritprogram på TV? Simpsons, Top Model, Andra Avenyn. mfl
20. Bästa boken du läste i år? Fjorton år till salu.
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengas.
22. Något du önskade dig men inte fick? Tokio hotel prylar.
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Miste en vän.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mycket.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mig själv.
26. Vad fick dig att må bra? Tokio Hotel, Vännerna, Familjen och Robin.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Bill Kaulitz
28. Vem saknade du? J&M, Annie, Hannah.
29. De bästa nya människorna du träffade? Inte så många nya men Hanna
och jag fick bättre kontakt och är nu otroligt bra vänner.
30. Planer för 2010? Åka till tyskland på road trip, Peace and love, Åka till Thailand.
Helt enkelt leva livet fullt ut och självklart ha så roligt som jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback