KINGSTONTOWN

Jag är helt slut efter en fartfylld helg..
I torsdags var det fest hos Becka, I fredags hade
jag fest och det var över trettio personer där, haha!

Igår vart det lite förfest sen krogen med Denise,
Linnea och Johanna följde också med :)
Vart ett par drinkar och sen drog vi hem

Jag och älskling kröp ner på en madrass framför
brasan och sov där, varmt och skönt..



(Sakerna jag fick i fredags, tack så mycket allesammans!)

Imorgon är det skola, men jag får tänka att det är BARA
tre veckor i skolan sen blir det Thailand, Så underbart

Efter skolan ska jag in på kupolen och handla,
Så där sitter ju presentkortet jag fick perfekt!

  • Kalender
  • Neas present
  • Leggings
  • Tröja
  • Hamstermat +sand
  • BH
Nu ska jag kika på Johan Falk lite, sen ska jag in
i duschen sen sova.. Känner mig helt mör i kroppen
Tur att det är skola igen, haha ;)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback