IMORGONÅKERVI

Gud vad skönt det ska bli att få åka iväg imorgon, det enda som jag INTE ser fram emot
är nog flygresan och väntan på alla flyg, tåg och båtar :p men det ska nog gå bra!
Har precis kopierat massa papper från Robins böcker så väskan inte ska bli så tung..
Hoppas att vi fått med oss allting så vi inte står där sen och saknar något, haha
jag drömde inatt att jag hade glömt kameran och mobil laddaren :o inte kul alls kan jag säga

Farmor och farfar var förbi här tidigare idag och fikade, fick en liten slant till
resan också :) så det tackar man för! ska vell ta och plocka ihop det sista och städa
lite ifall det blir visning på huset när jag är borta..

man vill ju inte att det ska se ut som en svinstia! har fått för mig att folk ska
kolla i mina lådor och så, men sånt får man vell inte göra? eller?! hoppas inte, haha

Nej nu ska jag ta och hjälpa Robin att kopiera lite till,
får se om jag hinner med att skriva lite imorgon innan vi åker


Kommentarer
Postat av: gina

Ha det så bra i värmen! :)

2010-02-01 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback