ILOVESHOPPING



Idag efter att jag och mamma hade varit och kollat på lägenheten vart det kupolen en sväng,
var tvungen att köpa hårfärg så jag har när jag kommer hem så jag slipper vara blond..
Så köpte jag hårserum från Björn Axen som är bra för hårtopparna och skyddar dem,
perfekt nu till Thailands resan ju! Sen vart det en liten hårspray och vitaminer

Jag är en sucker för vitaminer, haha..
Särskilt sånna där på Apoteket som är för små barn, WIHO!
Dem som man själv får välja smak på, Cola - Hallon - Apelsin - Jordgubb osv, osv
så tufft ju.. Minns när jag var liten så åt jag och Linnea vitaminer som var formade som
små söta björnar, fick alltid dåligt samvete när jag slet av huvudet på dem (a) hahah

Nu ska jag snart gå ner och äta mat, sen tänkte jag kolla på någon film..
Sover utan min älskling inatt igen (tyvärr) men vi båda vill ju sova hemma innan vi åker
och vi ses imorgon och sen har vi två veckor tillsammans i paradiset så det ska nog gå bra,
thank god att det finns telefon iallafall! Annars hade jag aldrig klarat att sova utan honom
Vi är fasen inne på tredje natten, holy makaroni.. Det har nog inte hänt på år och dar ;)
Just ja, mat vart det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback