ICAN'TBELIVEIT



Igår var jag på kupolen en sväng innan jag åkte till Robin,
Var tvungen att köpa en BH och ögonfransfärgning..
Tänkte färga innan Thailand så man slipper sminka sig,
Vem vill egentligen sminka sig på ett varmt ställe?

Ska iallafall bli nice att få lite färg där borta så man slipper
se ut som en blekfis när man kommer hem, hihi!

Köpte även ett par übersöta trosor *älska färgen (Cissi gumman
köpte likadana för ett par dagar sen) och ett armband..

Nu är jag iallafall nöjd för ett tag framöver

Mår fortfarande kattskit och huvudet värker som om det
kommer sprängas när som, Fryser gör jag också
Får se om det blir någon skola för mig imorgon,
Borde egentligen gå dit annars missar jag matten
och samhällskunskapen, Men jag vill ju inte bli mer sjuk
än vad jag redan är.. Får helt enkelt se hur det blir

Nu ska jag kolla efter en digitalkamera,
Får se om jag hittar någon i rimligt pris som inte
kostar en miljon och suger fläsk..

SMELL YOU LATERO

Kommentarer
Postat av: tiah

vars har du köpt armbande? :)

2010-01-15 @ 16:03:57
URL: http://othilijahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback