HOLLABACKGIRL



Nyss kollat på film (Spring-break-down) och ätit popcorn, Det var minst 100år sedan jag åt popcorn :o
Holy crap! Aja, Fick mig många goda skratt iallafall.. Längtar som attan till sommaren nu alltså,
I filmen så spelades låten ''4ever'' med The Veronicas, Det var ju år och dar sen man hörde den låten!
Fast den är fortfarande lika bra sen sist jag hörde den..

Har även hunnit kolla över allt som ska med till Thailand (Särskilt skor osv)
Till Peace And Love vill jag köpa ett par gummistövlar och ett par kängor utan klack
har dock inte hittat några som jag tycker är snygga än.. Någon som har tips? Guld värt i så fall :)
Ska kika runt lite om jag hittar några nu, Smell you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback