GODNATTALLESAMMANS

Tänkte ta och krypa till säng strax, inte för att det lockar särskilt mycket
med att sova ensam inatt igen.. Men jag måste tyvärr! BLÄÄ
Pratade nyss med min älskling i telefon och han låg redan nerbäddad i sängen
.. Jag känner på mig att jag inte kommer kunna sova :(

Imorgon ska iallafall jag och mamma till Borlänge och kolla på en lägenhet
som ligger på Engelbrektsgatan (har ingen jävla aning om vart det ligger)
Får se om vi åker ner tidigare så jag hinner äta, blir nyttigt -Donken!
Sen är det bara att pallra sig iväg till skolan igen och börja arbeta..

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi åker 7 tills vi är framme,
tror att vi kommer fram kring tio tiden på kvällen där så det blir vell
att gå ut och äta skulle jag tro, gud vad skönt det ska bli!
Får hoppas att det går att lägga in bilder på datorerna där borta så jag
kan hålla er uppdaterade om vad som händer.. Men det ska nog gå bra

Nu ska jag se på ett avsnitt paradise hotel, sen ska jag krypa ner i sänghalmen
och dregla kudde.. Hur nur det kommer att gå återstår att se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback