BYEBYEBITCHES

Nu ska jag strax krypa ner i sänghalmen och dregla kudde, pratade nyss med min
älskade baby på telefon som sa god natt.. IMORGON får jag äntligen sova med han :)
hur underbart? Men innan jag hoppar i säng ska jag borsta tänderna, har druckit pepsi
så om jag skiter i det är jag vell tandlös imorgon! Förresten,

ni kanske ser lite förändringar med bloggen och tycker det är lite rörigt?
Ska fixa till det när jag kommit hem från Thailand,
men annonserna ni ser på sidan är ett litet försök till extra knäck.. Förmodligen blir jag inte
lika rik som Kenza och de andra bruttorna, men det skiter jag i -är nöjd med det lilla!

Nu ska jag kila iväg och borsta tänderna och tvättar nyllet och greja,
men vi hörs vell som vanligt imorgon ;)

Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback