BREAKFASTTIME





Fullkomligt normalt med en hamster som dricker Oboy, eller hur? haha
Har ätit frukost för en stund sedan och Kötte joinade mig självklart, han behövde
springa av sig så då fick han göra det.. Nu väntar jag på att klockan ska bli halv fyra
så min älskling ska sluta sen kommer han hit till mig *Läääääängtar!!!

Imorgon ska jag åka tidigare till skolan än vad jag behöver egentligen,
men ska prata med min mentor och höra runt med de andra lärarna vad jag behöver
ta med mig till Thailand.. Har dåligt samvete för att jag inte vart i skolan på 100år
men jag kan inte konsentrera mig när jag mår dåligt, inte bland folk, då känns det bättre
att sitta hemma och få sakerna gjorda.. Men efter Thailand blir det att skärpa till sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback