ANOTHERDAYBELONGSTOYOUANDME



Är hemma idag med, Får se hur jag ska göra med skolan.. Har verkligen INGEN ork :(
En del av det beror säkert på att så mycket har hänt på senaste tiden, Men jag vet inte om
det är värt att stanna kvar i skolan och kämpa sig igenom de sista åren!?
Jag blir hemma imorgon också iallafall, Ska och kolla på lägenhet osv vid klockan tolv..

Får ta tag i skolan när jag kommit hem från Thailand, Jag vill orka och jag vet att jag kan
men just nu känns det inte som att det är värt det.. Inte någonstans! Men men, Det finns inte
så mycket att göra åt det nu, Tror jag behöver ett break bara och det får jag ju när vi åker
sen är det bara att fortsätta kämpa när jag kommit hem! Vill ju göra mamma och pappa stolta,
ta studenten och självklart göra mig själv stolt.. Jag trivs ju så bra i klassen och med mina brudar
Jaja, Ska inte sitta och klaga mer nu, Tänkte ta och fixa lite med läxor och träna.. Det behövs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback