SISTADAGEN

Som ni kanske markt sa har jag inte haft tid att lagga in bilder pa bloggen
och idag ar sista dagen pa Ko Lanta sa jag vill inte sitta framfor datorn i flera timmar
och lagga in bilder.. Men ett litet inlagg har har jag tid att skriva iallafall :)

Halv nio imorgon hamtar en bil oss har pa hotellet och kor oss till flyget, sen bar det
av till Bangkok (vilket innebar massa shopping for mig, hihi) vet inte riktigt nar vi ar
framme dar, men formodligen pa kvallen eller eftermiddagen..

Idag tankte vi bara slappa och njuta av sista dagen, sjalvklart blir det nog vid poolen ;)
Sen mot kvallen ska vi till Ex och Ton och ata tror jag.. Det visar sig!

Monica skulle ivag till en svensk fotograf som har en butik har pa on, sa hon skulle
framkalla lite bilder, sa sjalvklart bad jag henne framkalla nagra at mig! Ar sa billigt har
sa man far passa pa..

Igar var vi pa marknaden i Saladan igen, kopte en gron KNOKK klocka :D
och en silvrig herrklocka till Hanna, sen ett par vita converse till Nea..
Vi at aven sockervadd, vilket var valdigt gott! hoho

Nu tankte jag ga och lagga mig vid poolen sa jag far lite farg innan jag kommer hem,
kanner mig som en blek snoboll breve Robin, han har ju sant javla pigment den javeln ;)
han ar ju nastan en grek nu.. haha! for se om jag skriver nagot senare i eftermiddag,
annars hors vi nar jag kommit hem till kara Sverige

Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback