MARKNADISALADAN

Da sitter man har vid burken igen da.. Har precis vart vid poolen och solat,
forsokte jobba matte men jag orkar inte, det ar for varmt!

Igar var vi ju pa marknad och jag fyndade otroligt mycket saker,
bla tre KNOKK klockor, 100bath styck (ca 20 kr hahah, snopet annea ;p)
Sa kopte jag en stor flaskig herrklocka, jattefin! gillar nar det ar lite stort pa handen..
Sa kopte jag ett par converse, inte akta sjalvklart men det skiter jag i, den ar lika skona
for det.. Dem kostade 200bath (ca 45kr, ackligt billigt assa) sa kopte jag en kavaj ocksa,
foljde med ett linne till den men det satt sa hogt upp, far se om jag kan fixa det..
Sa kopte jag ett par lack leggings med spets pa sidan, Fyndade riktigt rejalt med andra ord!

Sen var vi ju ut tidigare pa dagen, da kopte jag sex par losogonfransar (10kr/st)
En kokosnotinpackning till hjarnan som verkar jattebra.. Och lite med skit!
Jag njuter verkligen av att vara har, sa himla billigt och sa finns det sa fina saker,
lite roligt nar alla i sverige inte har samma saker ocksa :)

Ska tillbaka till marknaden ikvall och fortsatta fynda, men forst ska vi ata inne
i Saladan.. Sjalvklart ska jag ata sockervadd ocksa, sag att det fanns, hoho! typiskt mig

Forresten, tror jag glomde beratta det.. I forrgar typ sa var vi inne pa en affar i Saladan
och kikade och pa golvet lag varldens sotaste kissemiss, jag sprang over till andra sidan
gatan och kopte kattmat till honom, haha! Dem vart sa glada over det och han vart nog
annu gladare an dem som hade affaren.. Aldrig sett en sa sot katt, han hade sa fina farger
Fast han var valdigt trott eftersom det var sa forbannat varmt :P Lite nytta gor man iallafall!

Nu ska jag ga tillbaka till poolen och frasa, borjar omsa skinn i nyllet nu dar jag brannt mig :(
dumma fis solen!!!! jaja, jag ska lagga in bilder senare idag om jag har ork att ta tummer ur rova

Smell you latero

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej sötis! skönt att höra att du inte bara bränner fläsk! du pluggar lite oxå! själv har jag börjat jobba som vanligt igen, skönt m rutiner.idag har vi visning på huset, så be alla hålla tummarna tills de blånar!ska t banken i morgon, hoppas höra från mäklarn snart. tänker ta m mätmäten o mäta lite i lägenheten.längtar! puss o kläm

2010-02-09 @ 13:33:22
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jaa sen så fick vi en pärm av kicki som vi ska fylla i :) det var allt ! :D

2010-02-09 @ 20:13:14
URL: http://ceciliahane.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar dej som en negerstjärt Frida Österberg, så nu är det bäst för dej att du kommer hem.

Hilda river hela lägenheten här hemma, och jag luktar fisk efter jobbet hela dagarna. Uuuuusch, varför la du inte med mej i en väska för?!;/ pussss<3

2010-02-09 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback