KANSKEPÅVÄGATTBLISJUK?

Vart inge utgång för mig igår, jag var för trött och hade ont i huvudet :(
Gick och la mig kring nio och vaknade vid fyra och märkte att Robin inte hade kommit
hem ännu, slog en pling till honom och skällde lite på att han inte hört av sig.. Vart ju orolig
vem är ute och festar fyra på morgonen? haha.. Jaja, han kom hem iallafall och hade stannat
längre pga något tjaffs!

Vaknade kring nio idag (sköönt med sovmorgon) ska till IKEA idag med Nea, Niklas, Mamma
och Robin, ska bli mysigt att strosa omkring där och få handla lite till nya lägenheterna
Äta köttbullar kommer vi också att göra :D det är ju självklart när man är på IKEA, haha

Imorgon börjar praktiken igen, känns skönt! det är lite mysigt att stå där vid bänken och
sätta prislappar på skorna och sätta ihop dem, det är liksom ingen stress, himla skönt!
Måste dock sluta tidigare eftersom jag ska på möte i skolan vid tre *suck
Hoppas det går bra iallafall..

Ikväll när vi kommit hem tror jag att jag ska baka kladdkaka, är så himla sugen på det.
Kommer vell smälla i mig hela på en gång, haha! annars gör jag mig nog lat och köper en ;)

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen innan vi ska åka, så vi hörs säkert senare

SMELL YOU LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback