HELLOEVERYONE

Klockan ar cirka tre har i Thailand och vi forsoker fa in bilder pa
datorn med det verkar lite segt.. Sa ni far vell se bilder nar jag kommer hem istallet,
det ar iallafall bra med oss har och vi har det jatteskont i varmen!

I tisdags kom vi till Krabi och stannade kvar dar en natt,
sa pa kvallen gick vi ut och at (Tom kha ghai. stavas?) sen shoppade vi lite bla.
tre linnen, en klanning ett par shorts, flipflops (rosa haha) och en t-shirt sa jag ar nojd ;)

Och igar sa gick vi pa stan lite och sa provade jag Thailandsk pankaka med banan
och choklad sas, det var riktigt gott sa nu ar jag fast vid det, haha.. Efter turen pa stan
lag vid poolen och gottade oss, riktigt skont men ackligt varmt ocksa, men ska inte klaga
horde att ni hade piss vader i Sverige sa jag far vell vara glad att jag slipper det :)

Vid klockan tre var vi tvugna att ta baten till Ko Lanta, sa efter en tva timmars
lang batfard sa var vi framme och motte upp Monica, Dennis och Grannarna
Vi gick och at pa Sea side, jag tog nudlar och flask och det var gott..
Kanner mig riktigt tuff som vagar prova ny mat, annars ar jag sa krasen

Idag vaknade vi vid klockan atta alltsa klockan tva pa natten hemma hos er,
sa gick vi ner pa stranden och kande pa vattnet.. Vi hittade sma ackliga krabbor
som sprang runt overallt sa nu ar jag lite radd att trampa pa de sma liven ;)
Har hunnit ata frukost ocksa, vart agg med bacon, fruktfat, juice och te
Snart ska vi nog ga och ata nagot, jag borjar bli hungrig igen, typiskt mig..

Far se om jag kommer in pa datorn senare ikvall och kan lagga in bilder,
verkar som att vi kanske borjar forsta hur man gor ;)
Tills dess far ni ha det toppen och ha det sa mysigt i kalla Sverige

Smell you latero

Ps. Mamma, Pappa och Nea jag saknar er jatte mycket,
Det bryts hela tiden och bara dampar sig.. Ska kopa ett Thai sim sa jag
kan ringa sen, maste bara hitta vart dem saljer skiten :)
alskar er massa

Kommentarer
Postat av: mamsen

längtar efter er oxå! ni ska verkligen passa på att njuta av solen o värmen!själv har jag nyss skottat av gården, saknar er hjälp!Snön vräker ner.....Ska hoppa in i duschen så vi hörs sen? Hälsa alla! hade ni godis till dennis eller....? puss

2010-02-04 @ 10:37:29
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: mamsen

mäklarn ringde o sa att vi fick lägenheten(om d är ok m banken)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!din nya hemadress blir engelbrektsgatan 9

2010-02-04 @ 15:41:17
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: cecilia

fy fan vad jag är avundsjuk på dig :O

saknar dig i skolan sötnos!

hoppas du hittar en adidas tröja ;D ha så himla bra och ser fram imot och se dina bilder ;D<33

2010-02-04 @ 18:31:22
URL: http://ceciliahane.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hoppas ni hare bra Frida ;D! Sola lite åt mig också ;)<3

2010-02-04 @ 18:31:37
URL: http://jonnareuterwall.blogg.se/
Postat av: frida

mamma: saknar dig! japp vi hade godis till Dennis ocksa. gud vad kul med lagenheten, det blir ju perfekt, nu vart jag glad. ska strax aka in till stan och shoppa sa jag skriver senare mot kvallen om jag hinner. hor av mig nar jag vet! pussar

2010-02-05 @ 10:17:03
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: helen

Hoppas du har det toppen nu ! kom inte hem allt för brun nu bara ;) <3

2010-02-05 @ 14:25:55
URL: http://hheleen.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag vill helst ha en ljusblå och komihåg att den ska vara stor så man kan ha den till leggings (a men inte så det ser för konstig ut ;) finns det hög krage på den ?

skönt att du har det bra där borta, här är det kallt som tusan!! hare så himla bra gumman saknar dig <3

2010-02-05 @ 21:06:33
URL: http://ceciliahane.blogg.se/
Postat av: Annea

åhhh jag vill också! måste bara meddela att jag lyckdes med en rolig sak igår på gymnsiefesten (Y), haha hade av hela ena min klack på min sko så jag fick gå med en lågsko och en högsko, hahah (Y) fattade verkligen inte hur jag lyckades med det men vi hade det skoj i alla fall :), men saknar dig! & det är tomt i skolan utan dig också! hoppas ni fortsätter att frossa er i den underbara värmen ni har då, mendans vi fryser arslerna av oss ;D, hare så fortsatt bra vännen! <3

2010-02-05 @ 23:35:53
Postat av: frida

Annea: hahahahah :D nu fick jag mig ett gott skratt har alltsa! tog du inte av dig skorna da gummsan? haha du lyckas alltid med nagot.. saknar er ocksa och sa tomt utan mina knappa damer ;) hihi! men snart kommer jag hem iallafall, da far vi ta en lunch pa kupolen pa APUN :) har redan skaffat mig en snygg branna sa nu ser det ut som om jag har bikini pa mig nar jag ar naken, haha! ta hand om dig gummsan, saknar dig pussis :D

2010-02-07 @ 07:07:11
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: Annea

Haha nej jag behöll skorna på ändå (Y) haha, jag tänkte liksom inte ens att man kunde ta av skorna,hehe ;p. Ja vi måste helt klart luncha och så då får du berätta om allt skoj du gjort i underbara thailandet (Y), nice med bränna alltså! jag är ju typ vit som snön, snyggt? nej :p ah men vi får höras av under tiden och hare så jävla underbart :D , pusss ! <3

2010-02-07 @ 13:25:05
Postat av: josefine

Hoppas du har det bra där nere gumman:-)

Saknar dig här hemma iaf! <3

2010-02-07 @ 14:54:29
URL: http://jjosefinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback