FILMMYSMEDÄLSKLING

Nu ska jag och älskling kolla på Avatar och äta godis, ostbågar och dricka läsk :D
Så himla nyttigt (INTE) men så himla gott ;) Ikväll blir det nog utgång, Hoppas på att
hitta några roliga människor att gå ut med.. Alla har ju blivit så ruttet tråkiga nu för tiden..

Idag ska jag vell packa det sista som ska med till pappa sen hjälpa till att köra det till lägenheten,
ska bli skönt att få så pass nära till jobbet *ler! Tror det kommer bli toppen..

Köpte förresten en katt igår :) Allan aka Fjunis, han är übersöt! En rex katt men han har massa
hår och är hur mjuk som helst den lille mannen.. Lär ta kort på honom och lägga upp
Just nu sitter han i fönstret och undrar vad sjutton jag håller på med :p haha

Nej nu ska jag kolla på film, skriver nog inte mer idag.
Smell you

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Samma här så trött på snön faSt nu är de ju så slaskigt också kom regn igår..blir fest för mig ikväll också ska bli kul..kram

2010-02-27 @ 12:06:22
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback