BLALBLALBLALAL

Idag vaknade vi tjugo over tio, klockan halv elva slutar dem servera frukost :p
sa Robin flog i kladerna och sprang bort for att bestalla frukost, men det visade
sig att ALL el har pa Ko Lanta var avstangd sa vi fick ata frukost hemma, men det var
gott det ocksa.. Vid klockan ett sa gick vi bort till Dennis skola, dem hade nagon insamling
till barnen fran Burma (?) som mist sina foraldrar osv, dem fick in riktigt mycket pengar!
Efter det gick vi och kakade, satt minst sagt perfekt.. Ska strax kila ivag till poolen och
kolla vad Robin har for sig, sen ska vi aka och ata nagonstans!

Mamma: Hur lange jobbar du nu da? ar det som vanligt, eller ar det langre?
Har ni haft visning nu, hur gick det? nagon intresserad? ah vad roligt, jag vill hem nu
och fa vara med och kika.. Hur ar det med rattorna? Mar dem bra eller har Nisse storknat? :(
Har ar det iallafall bra och jag far nya hundkompisar varje dag ;)
tankt nagot mer pa det dar med hund? hihi! saknar er massa, halsa pappa! alskar er

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag jobbar 25% ska dit strax.vi hade ju visning, de verkade riktigt intresserade sa mäklaren.pisse nisse mår bra !kötte med .måste kila nu men puss så länge hälsa alla du med

2010-02-10 @ 11:22:23
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: nea

ååååh vad snällt av dej som har köpt roliga saker till mej! Hooho! Klart jag vill ha ett par konverse,och jag vill ha ett par vita:)

2010-02-10 @ 11:45:34
Postat av: cecilia

Du ska gå in och hämta din pärm bara för du måste skriva på att du tagit den :)

Ja du jag trivs väl lagomt bra på H&M, alla är trevliga och så :D

ja du med min man gåre bra med bara det att han är sjuk hela tiden...

hur har du det? längtar du hem?

saknar dig med <3

2010-02-10 @ 21:23:14
URL: http://ceciliahane.blogg.se/
Postat av: cecilia

jaa du vi har faktiskt mycket snö här hemma, ganska mysigt men nu kan det gärna bli sommar!

jag saknar dig jätte mycket! det är tomt utan dig<3

vill ha någon och skämta med, och någon som faktiskt vill snacka med mig <3

2010-02-11 @ 21:26:25
URL: http://ceciliahane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback