ÄNTLIGENHEMMA



Nu är man hemma i Gagnef igen då, saknar värmen redan.. Men det är väldigt skönt att
vara hemma efter en lång flygtur, att få sova i min egna säng kommer bli UNDERBART!
Tror faktist att jag ska lägga mig snart, jag är helt slut i kroppen och känner att jag behöver vila

Tänkte lägga upp lite bilder och så imorgon om jag orkar, behöver komma in i dygns rytmen
och få orken tillbaka.. Det tar på krafterna att flyga från Bangkok till London och från London
till Sverige, haha! Ska vell inte klaga egentligen, fick ju tillbaka 6000kr för att dom krånglade till det
så inga sura miner här inte ;)

Nu ska jag be älskling ringa mig, sen ska jag sova

Smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback