ANTLIGENGARDET



Nu går det att lägga ut bilder, men det tar cirka 1-2 minuter att ladda upp en bild.. suck
här kommer iallafall lite bilder, ska självklart lägga in fler men jag orkar inte göra det just nu!
så ha tålamod mina vänner ;)



Idag tog vi en tripp ut till Ko Rock (ingen aning om hur det stavas :P skitsamma!)
Var jättehärligt och vi snorklade och såg massa coola fiskar och andra saker..
JAG SÅG EN NEMO :D hur coolt?
Stannade även till och kollade på dom äckliga varanerna, fast såg bara en liten skit tyvärr



Bada gjorde vi massa också och vattnet var jätte nice och turkost..
Vi hittade sånna där eremit kräftor, så Dennis byggde en bur åt dem, haha
om man har lite att göra så har man ;)



Ja.. Såhär går det när man ber sin pojkvän att ta lite FINA kort på ön, hmmm?
Tror inte att han lyssnade med det örat ;) hahah



Vi fick även mat på ön (kyckling, ris och fruktplanka) snor gott!




När vi kom hem från båt turen så stack vi till Bajen som är en restaurang och åt pizza,
det satt väldigt fint.. Sen drog vi in till saladan och kollade lite, tog en fotmassage..
Så det kan jag verkligen rekomendera, fast det kittlades en del också :p




Sen när man kommer hem blir man helt jävla slut.. Känns som om vi är igång hela
dagarna här, går upp vid åtta och lägger sig kring klockan tolv.. Men det är himla skönt
ändå, lite ovanligt med tidsrytmen bara, men det släpper nog snart!

Ska följa med Dennis nu och leta på Robin och Johan, ska försöka sätta mig vid burken
imorgon igen och ladda in fler bilder.. Tills dess får ni ha det toppen! pusselipuss

Kommentarer
Postat av: mamsen

äntligen! kontakt m omvärlden! vad brun du är redan, hoppas du inte brännt dig? funkar magmedicinen? klockan är 5 p em här.släppte ut kusarna i morse, så jag är lite trött.... i morgon börjar nea p sushibaren hoppas d blir bra. kul att du oxå blev glad över lägenheten! massor m kramisar

2010-02-06 @ 17:03:08
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: Fassan

Är lite avundsjuk på er.

Kyss o kläm //Fassan

2010-02-06 @ 17:46:48
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: frida

pappa: ja det ar valdigt skont har, saknar dig massa! pussar

2010-02-07 @ 07:01:39
URL: http://loviroven.blogg.se/
Postat av: frida

mamma: ja jag har fatt lite farg, jatteskont! dock har jag brannt mig i ansiktet sa det god ont :( tror jag fatt allergi shock fran ananas ocksa for jag vaknade imorse helt svalld i ogonen. inge kul alls! ah vad roligt, det lag i falun va? hoppas att hon kommer trivas dar. massa kramar pa dig mammsen

2010-02-07 @ 07:03:48
URL: http://loviroven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback