ANANASANSIKTE

Imorse vaknade jag upp och sag ut som om jag hade atit LITE for
mycket godis.. Helt svalld och mina ogon ser ut som russin :( BUHU!!!!!
Jag tror att det kan vara den javla ananasen, men ar inte helt saker..
Far vell ata en gang till och kolla om det blir lika ;) haha nejda! Annars har det
nog att gora med att jag brande nyllet igar, ser ut som en liten fjortis som haft pa
for mycket rouge, skit snyggt.. Verkligen!

Glomde forresten beratta en rolig sak igar nar vi var pa spat..
Hon som masserade Elin var trettio ar men sag mycket mindre ut sen nar vi
satt ute pa altan kom Dennis med en skon kommentar

Elin
: Hon var ju trettio, hon sag ju ut att vara mycket mindre!
Dennis: Men det ar bara for hon smorjer in sig i olja hela tiden

Hahahaha
Han var fullkomligt serios nar han sa det ocksa, sa sot!

Funderar pa om jag ska ga och leta pa min pojke som formodligen ligger
i poolen och leker fesk, hoho! Har precis kakat hamburgare, satt fint det allsta!
Senare idag tankte jag ga bort pa den andra datorn och lagga in fler bilder,
orkade inte gora det igar.. Kom nagra killar och satt sig vid datorn brevid
mig och dem luktade kissochbajs och spritochskit.. Inge mysigt alls :P

Forresten sa har jag fatt en kompis, en brun liten pudel som jag dopt
till Krullet, han ar kar i mig anda sen jag gav honom lite agg..
Han ar jattesot och kommer nar man visslar (han ar dock en vildhund men
valdigt snall och ser valdigt val vardad ut)

Ikvall ska vi nog ata hos Ex och Ton (Tva Thailandare som Robin och hans familj
lart kanna har for nagat ar sedan) Dem har oppnat en ny restaurang efter att
ha blivit lurad pa massa pengar osv.. Valdigt synd om dem som blivit utnyttjade sa,
men nu gar det antligen bra for dem :) minns dock inte vad deras restaurang heter
men det kan jag ju skriva senare nar vi varit dar, haha..

Imorgon ska Robin bjuda ut mig pa middag (min fodelsedags present you know)
Far se vart vi hamnar naganstans.. Langtar som attan!

Far se om vi gar pa marknaden efter eller om vi gor det ikvall ocksa,
Ska visa bild pa pannkakan har, dem ar saaaaaa god alltsa! Och billig dessutom

Nu ska jag kila ivag och leta efter mannen, skriver lite senare :)
smell you latero


Kommentarer
Postat av: cecilia

jaa köp den tröjan det lät as snyggt ! :D

guuud vad mysigt ! jag är in på din blogg typ fyra ggr om dagen och försöker kolla om du skrivit nå mer, sjukt avundsjuk jag är på dig! jag vill också åka och få vita trosor på heltid ;) saknar dig med! längtar tills du kommer hem! <3

2010-02-07 @ 12:51:34
URL: http://ceciliahane.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej skruttan ;D! Jodå , jag mår väl bra :) , hur mår du !? Jag saknar dig också :( , haha förstår att du hellre svettas än fryser :D! Hare så himla bra nu gumman! Pusssssss ;D

2010-02-07 @ 12:53:32
URL: http://jonnareuterwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback