stress

Har precis ätit en skål med hallonkräm, mycket gott! Just nu väntar jag på att klockan ska slå 16:25 så jag kan åka iväg till gagnef och fixa klart mitt hår.. ser ut som grinchen/guldlock för tillfället, ingen vacker syn vill jag tala om ;>
har för övrigt fått MYCKET bra och roliga nyheter och allting känns som om det är på väg framåt, lycka!

känns nästan som om jag kommer ha fullt upp denna vecka, idag ska jag färga håret och ringa ett viktigt samtal, laga mat till mig och min älskade pojkvän, imorgon ska jag ut till romme travbana och prata lite med en person där och sen möta upp sandra för att lämna lösögonfransar till henne, på onsdag ska jag träffa min saknade lillasyster och ta igen lite förlorad tid, torsdag ska jag möta upp min fina vän hanna för lite thaimat och massa prat :> 

väldigt fullt upp denna vecka, men det känns skönt också att komma ut och göra massa saker, det behöver jag! 
för framåt i några veckor kommer jag nog inte kunna köra så ''fullt ös'' på dagarna, då blir det mer att ta det lugnt och vila bara.. håller tummarna för att det går bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback