ord som tagna ur min egen mun

''Det finns ju ungefär en miljon olika sorters kärlek och lika många sätt att förklara det på, men riktig kärlek mellan två personer är för mig när man verkligen känner att man skulle kunna offra sitt liv för den andra, när man känner att ens eget liv inte skulle vara något värt om inte den andra personen fanns.

och ja, jag vet att jag kanske har en överdriven syn på kärlek men jag är väldigt romantisk av mig och jag är den typen som lever i ett förhållande, inte med ett förhållande, om ni förstår hur jag menar? jag vill dela allt, veta allt. jag ser det liksom som att mina pengar är dina pengar, mina saker är dina saker osv,
jag är halv utan den andra personen och hel med honom.

när man är den sortens person som jag är så är man som ni säkert förstår väldigt sårbar, när en annan människa har makten att bryta ner en och krossa en totalt i och med att man är så beroende av honom. Men det är skönt att ha någon som står en så nära när det är besvarat. Dock gäller det att man hittar någon som också lever i förhållandet, någon som är beredd att dela allt för annars kan man nog upplevas som väldigt krävande.''
-Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback