7 december 2010

Ska snart krypa ner och sova lite, behövs verkligen efter en dag med massa städning, världens elakaste mensmage, dålig sömn osv osv.. imorgon ska jag träffa helen en sväng, fika lite och leta efter julklappar :> har redan inhandlat en del, dock har dem inte slagits in ännu, får försöka ordna det imorgon eller så! måste hinna med massa saker innan nästa vecka så jag kan ta det lugnt och bara slappna av sen utan stress.. 

vad mer? blir förmodligen en THAILANDS resa i februari (heja heja heja!!!) skulle vara otroligt skönt att åka iväg och bara tina upp efter en jobbig vinter ;> hihi! får hoppas att pengarna fortsätter rulla in, men är 95% säker på att det blir en resa.. iallafall som det ser ut nu, sen vet jag ju inte om jag kanske bryter benet eller blir överkörd av en plogbil, men det gäller ju att tänka positivt, annars går det nog utför.. hah!

kan passa på att bjuda på några bilder från thailand  sen förra året:



jag älskar dig, i sanning är du min hjälte 









jag skulle göra vad som helst för att få en systemkamera i julklapp.. ingen jättedyr (dem är ju ganska dyra i sig) men någon jag kan ta med mig när vi åker till thailand och ta massa vackra bilder med! man kan ju alltid önska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback