27 december 2010

Idag har varit en bra dag. jag har bowlat och ätit pizza med mina kära nyckelbyare. behöver jag säga att jag INTE vann? en strike vart det. banan lutade. klotet rullade åt fel håll ;> men jag är nöjd, det var kul och mysigt!

har även varit på kupolen med världens bästa hanna ♥  fyndade två BH:ar, hårprodukter, en tröja och en kofta! dock vart det bara koftan som var på rea. men det gör inget, jag var i behov av de andra sakerna. tänkte kolla lite om det finns någon sida som har rea på vitaminer, tänkte införskaffa mig lite nu i den mörka vinter tiden så jag blir lite pigg.

ikväll blir det bara lugnt, skönt det. robin är ute iallafall, känns skönt att få sakna varandra lite. (för övrigt tål jag inte folk som påstår att vi ''sitter ihop''.. för det gör vi VERKLIGEN INTE. skulle inte vilja vara med honom hela tiden då vi förmodligen skulle tröttna på varandra, bråka hela tiden, irritera oss på varann, känna oss instängda osv osv. det är bara bra att få sakna varandra och vara ifrån varandra. då uppskattar man varandra mer när man är med varann)

tänkte krypa ner under täcket nu och kolla på POTC som går på fyran. somnar säkert, är så djävulskt trött. skönt att robin har nyckel så han kan smyga in sen och jag slipper springa ner och öppna porten åt honom, höhö! 

nu tycker tequila att jag ska mysa med henne. får vell göra det då. mys missen.
smell you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback