living to love you

Hur kan tystnaden vara så hög? jag försöker prata med dig, men jag
kan lika gärna prata med en vägg.. du vägrar förstå, du vägrar acceptera
att det är annorlunda nu, du är kvar i det förflutna, tror inte att saker förändrats!
hur ska jag kunna visa för dig att det är annorlunda när du inte ger mig chansen?

jag vet mycket väl att du är rädd, rädd för att bli sårad, sviken, rädd för att
behöva ångra dig en gång till.. du har ingenting att oroa dig över,
när ska du se det, älskade du? när ska du ta dig mod till att försöka släppa mig inpå?

jag skulle aldrig be dig göra det om jag visste att saker skulle återgå till hur dem vart.

jag vet att jag vart fel. varför tror du att jag vill ställa allt till rätta nu?
varför tror du att jag försöker få dig att förstå? jag ber dig att lära känna mig nu, på nytt.
kan du ge mig den chansen att visa dig hur mycket du betyder för mig?
du kommer aldrig behöva ångra dig igen.

ett ord som beskriver dig?
-allt. OBESKRIVLIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback