4 augusti 2010

Har precis vart och solat på svea med storasyster, blev lite brunare!
tänkte kolla runt lite efter olika träningstips så jag kan börja någon gång.

gårkvällen blev inte vad jag förväntade mig. allt blev bara fel, fel och fel.
det är lätt att ångra sig i efterhand, men har gjort mitt val nu och tänker
avstå från alkohol eftersom det lätt blir så man får i sig för mycket
och inte kan kontrollera sig.
jag hellre utan och vet vad jag håller på med.

tack alla underbara vänner som ställde upp, ni är guld värda ska ni veta

tänkte gå över till min papi och hämta en piercingstav, tänkte klämma
igenom hålet vid överläppen. får se hur det går!

ps
. jag hoppas att du är i G imorgon,
du får se vad som dyker upp under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback