30 augusti 2010

Vaknade kring sex med världens hemskaste mensvärk, är förvånad
att jag inte dött ännu..

som vanligt börjar Tequila och Allan leka som två dårar,
(vilket resulterar i att saker åker ner, man hör någon som låter som en
häst som är ute och galopperar, man hör fräsningar och någon som mjauar)
helt enkelt en vanlig morgon här hemma!

var ju ett tag sedan jag skrev och det är vell inte alltför mycket som hänt
under tiden det vart tyst här i bloggen..
helgen spenderade jag med vänner, tog det lugnt och bara njöt av ledighetern :)
sov även med X fredag&lördag, väldigt trevligt och skönt att slippa krypa
ner ensam i en kall säng.. är iallafall väldigt lycklig just nu!

på torsdag åker far min iväg till Norge, så tänkte försöka spendera lite tid
med honom innan han åker..
har inte sett mannen på flera dagar och jag saknar honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback