3 augusti 2010

Idag har jag knallat på kupolen lite med min kära mami, köpte en tröja
ögonskugga och ögonbryns penna. letade även efter en jacka inne på H&M
som jag spanat in, men dom hade tyvärr inte fått in den i butik ännu!
köpte hantlar inne på rusta också, höhö! nu jävlar ska de tränas

har även hunnit med att sola med älskade hanni, blev skapligt mycket brunare.
får ta tummen ur röven och sola någon gång i veckan, vill inte gå runt och se
ut som ett lik precis..

imorgon blir det CCW med flickorna, blir att åka rodell, dricka och bara njuta,
självklart kolla på massa snygga bilar också :) hade tur så vi blir att åka
med pappa och ullis ner, så slipper vi trängas med folk på tåg/buss.

ska strax hoppa i sängen, är helt slut och behöver vila upp mig för
morgondagens festligheter..

förresten, en fråga till er läsare:
är ni FÖR eller MOT skönhetsoperationer?
motivera gärna också varför du tycker som du gör :)

smell you latero

Kommentarer
Postat av: Samelina

För! Jag har ju gjort en själv :((((( hahaha.

2010-08-05 @ 17:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback