26 augusti 2010

Efter enbart tre&enhalv timmars sömn i natt är jag helt slut i kroppen,
gått runt älven (ca fem kilometer) och haft ''klasskampen'' vi fick göra olika
uppdrag osv vid olika stationer, gjorde vell inte så mycket men eftersom
jag är förkyld vill jag inte överanstränga mig så jag blir riktigt sjuk..

var iallafall med på någon station och det är vell de som räknas,
gjorde det jag kände att jag orkade :>

förresten, fredagarna framöver kommer bli hur chilla som helst..
börjar halv nio och slutar tolv, hur skönt? jag är NÖJD!

nej, nu ska jag ta mig något och äta och varva ner innan jag lägger mig,
mina ögon skulle nästan behöva hållas upp med tandpetare, haha!
fy och blä på dåliga nätter, hoppas jag får sova ut i natt..

smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback