25 augusti 2010

Kan inte studiebidraget komma nu så jag kan klippa mig? mitt hår är så slitet
så jag tappar det vell vilken sekund som helst..
kul att man är rik och kan springa iväg och klippa sig närsom ;<

 

imorgon är det skola, ska tydligen gå runt älven och ha någon ''klasskamp''
får se hur det går och hur svettig man är när man kommer hem, haha..

 

efter skolan ska jag följa med Sandra och köpa hårfärg så vi kan färga hennes hår,
blir säkert toppen.. tror hon satsar på lite ljusbrunt? SNÖGGT

 

nej nu ropar sängen på mig, så det är vell dags att krypa ner?!

 

passar på att lägga upp en bild på snyggingen Bill också, grr!


''om du pratar illa om andra människor handlar det ofta om avundsjuka,
som i grund och botten är en känsla av otillräcklighet..

 

det är en förbittring mot dig själv som vänds mot andra,
det är den låga självkänslan som gör att det sticker i ögonen när andra människor är mer,
i dina ögon.. identifiera känslan och erkänn att du är avundsjuk!''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback