18 augusti 2010

Jaha, då var man med fyra par skor till då.. klagar inte!
Linnea hade massa skor hemma hos henne som var mina,
hade nästan glömt bort de små liven.. men nu är dom tillbaka där dom
hör hemma, tyvärr tror jag inte mor min uppskattar detta ;>

Tänkte knalla bort på Willys sen och köpa hårfärg, min utväxt är inte vacker,
så den ska bort.. har också hunnit med att färga ögonbrynen igår och noppat
så nu är jag nöjd med formen och allt!
tänk vad småsaker kan göra susen alltså..

näe, nu ska jag ta och göra något vettigt, garderoben är rensad och klar,
allt är vikt och upphängt.. skönt, nu kan jag bara gå in i min lilla walkis och hämta
de kläder jag vill ha utan att  behöva vända upp och ner på allting!

smell you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback