17 augusti 2010

Imorgon drar skolan igång, sommaren lider mot sitt slut och hösten
hänger i luften.. jag ser fram emot hösten, alla mysiga koftor, boots, stövlar, halsdukar,
stjärnklara kvällar, mys framför brasan, alla löv i underbara mysiga färger..

ska ta och rensa undan lite kläder och skor som jag inte använder, får se vilket berg
det kommer bli.. ska man köra en liten bloppis eller ska man köra det till kupan?
vad säger ni läsare?

tänkte kila över till pappsen och hämta lite saker, sen ska jag vell till mamma igen
och fixa allting för imorgon.. kläder osv! på något konstigt vis ser jag faktist fram emot skolan.
men det är la inte så konstigt när jag kommer få tillbringa mina dagar med sandra ;>
vilket kommer resultera i magknip och förstörd mat? haha

nej, det ska nog gå bra.
bloggar mer senare ikväll om jag hinner

smell you latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback