SKADETVARASÅJÄVLASVÅRT




Måste ta upp en sak som gör mig riktigt förbannad!

Förra helgen blev en av mina vänner av med sina NYA converse på en fest,
Hon och hennes vänner var där i ca. 20 minuter innan alla gick, någon hade samma
storlek som henne och hade själv ett par helt vanliga tygskor.. Vilka står kvar?
Inte min väns iallafall, dem var borta.. Massa pengar åt skogen -För att någon enbart
tänkte på sig själv och såg en chans att få ett par dyra skor gratis!

Har folk ingen som helst respekt för andra?

Du som tog skorna, hur skulle du känna om du fick gå hem utan skor?
Hur skulle du känna efter att ha sparat ihop pengar till ett par dyra skor som du ville ha
och sedan bli av med dem för att någon annan skiter totalt i konsekvenserna för dig?

Jag hoppas verkligen att hon får tillbaka skorna och att den som tog dem ger
sig till känna.. Ska man behöva ha skorna i väskan för att inte bli av med dem?


Ska det verkligen vara så jävla svårt att låta andras saker vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback