HUMANOID

Ibland undrar jag om Allan har alla getter hemma, haha!
JÄMT efter att man badat hittar man den lilla filuren i badkaret.. genom blöt ;)
Den här gången satt han och drack de få droppar som kom ur slangen

Fullkomligt..
normalt? uhja



Idag har jag inte gjort annat än att sova, febern har då lagt sig lite -riktigt skönt!
Mr.Halsont hänger fortfarande med, börjar tro att det är halsfluss eller något liknande för fan
vad ont det gör.. Går ju knappt att äta, enda ''maten'' jag fick i mig igår var SOPPA

Så inte likt mig.. Så nu när mamma är och handlar så bad jag henne köpa med Donken, haha
det tycker jag att jag förtjänar! Senare idag ska jag hem till pappi och sova, var så längesen
Blir kött och wook *mumsigt



På tal om något
helt annat, för någon vecka sedan köpte jag hem hårkontroll och B-vitaminer
och måste påpeka att jag är super nöjd ;) har redan fått utväxt och då färgade jag håret för ca 3
veckor sedan.. Annars brukar det ta typ 4-5 veckor innan man ser ens en liten liten utväxt

Mitt hår är väldigt segt på att växa och är väldigt tunnt, men nu märker jag skillnad på både
tillväxt och tjocklek.. Såklart verkar det olika från person till person, men på mig funkar det super!

Är ditt hår också tunnt och du märker aldrig att det växer? då tycker jag du borde testa de här
hårkontroll räcker i två månader, B-vitaminerna i sjuttiofem dagar och öljäst tabletterna tar du sex
st per dag, finns självklart i mindre förpackning! Dock är det väldigt billigt tvåhundra för tusen tabletter

Smell you latero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback