FEBEROCHHALSONT

Fy tusan säger jag bara, feber och halsont på samma gång suger verkligen :(
känner mig som en gammal tant som komme så sönder så fort någon tar i mig,
får hoppas att jag känner mig bättre imorgon då jag har skola,
å andra sidan kanske det är lika bra att vara hemma om jag mår likadant imorgon..
vill inte missa lektioner osv, men samtidigt vill jag ju inte bli sämre i sjukan!

Idag har det inte hänt mycket, jag och robin har myst ute på balkongen..
Himla skönt nu när solen ligger på

Funderar på om jag ska ta mig något att äta.. Men jag har fan ingen ork
att ställa mig vid spisen! En pizza skulle inte sitta fel, problemet är bara att jag inte
kan svälja annat än typ soppa.. BUHU!!!!

Nu ska jag sätta mig och glo på top model
SMELL YOU LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback