DENSISTEOSKULDEN



haha, 1:07 det bästa på hela filmen -HAHAHAH!
jag har kollat om på klippet typ 238483 gånger nu tror jag
skrattar lika mycket varje gång..

vet att det vart väldigt torrt med bloggandet,
men jag har inte haft något att skriva om

i helgen blir det nog mer uppdatering..
sa ju att jag skulle ta kort på nya tröjan & skorna
men det får ni se när jag har på mig dem (:

har fixat apu plats också, vart skohuset *toppen
slutade klockan elva idag men bussen gick inte förens
tio i tolv tror jag det var.. sugigt

men jag & cissi satt & roade oss på bussen
från kupolen & sedan när vi kom fram till RC

ska nog knalla bort på affären & köpa mandlar
tänkte mysa till det med min älskling ikväll
film - coca cola - mandlar & självklart en mysig filt :D

på lördag ska min älskade sandra ha fest,
hon fyllde sjutton igår så jag gick hem till henne
& åt tårta & muffins, var jättegott -tack gumman min <3

så på lördag följer kameran med
& förhoppningsvis hinner jag ta massa bilder
på alla fulla & glada människor

nu ska jag fortsätta mitt filmtittande

smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback