16 juli 2009

nu är vi här, äntligen.. mitt stämmeryd som jag älskar så högt!
vi har det jätte mysigt hör jag & robin, går långa promenader
i skogarna med hundarna, plockar blåbär & kantareller
samt massvis med SMULTRON, har fryst in flera påsar som
jag ska ta med hem till dalarna sen (:
bilder härifrån kommer när jag kommit hem, har ingen ork
eller lust att sitta här inne vid datorn om dagarna, vill ta vara på varje sekund.

vi äter skitgod mat varje dag & myser ute på altanen,
leker med hundarna & pussar på nils..
nisse har förresten fått en pojkvän, som är.. några storlekar större
nämligen bozzen

jag kom på bozzen igår när han höll på & slickade på nils
genom gallret i buren, så hon var helt dyng blöt när jag lyfte ur henne
& bozzen sitter där timme efter timme & kollar på det lilla livet..
tänk vad besatt han blivit på bara någon dag?! haha, otroligt

igår var vi på öland & åkte runt lite för att kika, robin har aldrig vart där..
så åkte vi till solliden (stavas det så?) så gick vi in & tittade på kungens
sommarstuga, såg dock bara daniels bil & inget mer..
var en jättefin trädgård & jag passade på att norpa ett smultron i en
rabatt trots att man inte fick,
jag kunde bara inte låta bli att äta ett kungligt smultron, haha!

saknar alla vänner där hemma, alla mina underbara brudar (:
får hitta på något när jag kommer hem, kanske lite grillning i gagnef?
vad säger ni om det bruttor?

i förrgår var vi på en outlet i kalmar & kikade,
jag fick med mig 10 trosor för 100 kr (jag som älskar underkläder)
så köpte jag ett par mörkblå jeans leggings på gina tricot i kalmar..
förlåt plånkan att vi vart lite fattigare (a)
men det blir till att jobba lite när vi kommit hem från småland,
så lite pengar kommer då rulla in innan skolan hinner börja

har inte så mycket mer att berätta, mormor står nere & bakar bullar
luktar gudomligt gott.. fika blire senare när dom hunnit svalna lite!

ska försöka skriva lite varje dag när jag känner för det (om jag känner för det)
men nu har ni fått veta nog om min tripp nere här hittills..


Kommentarer
Postat av: hanna.

ja macken i säter den kommer jag ihåg, vi gick dit i pyjamas byxorna :D och när vi var påväg hem igen slapp vi betala ¨på tåget ^^,

2009-07-16 @ 17:53:53
URL: http://jjustlike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback