19 juli 2009

hallu folket, sitter här i mjukisbrallor & ruttnar..
ska åka in till nybro om ett tag & fira kusinen henke som fyller 1år
inte sett honom sen november, men igår träffade jag han en sväng..
sjutton vad stor han blivit & skaffat sig hår på huve har han gjort med, haha
.. så det blir vell tårta & massa gott, får se hur länge vi blir kvar där!

igår träffade jag annie & nina en sväng, dom var ute med hundarna
så jag cyklade & mötte dem för att snacka lite skit :p
trevligt trevligt

längtar tills vi åker hem, saknar mina brudar så mycket <3
 får se vilken dag vi far uppåt i landet..
har plockat flera liter smultron igår, mummms!!!1
saknas bara att köpa hem jordgubbar så blir hela kylen fylld
med massa goda bär..

förresten, måste ta kort på mina fötter dom är helt BULIGA
är helt sönder käkad av mygg & det kliar som bara f*n..
har testat att ha på alla möjliga saker, men inget har hjälpt
förens nu, tandkräm är tydligen riktigt effektivt märker jag :D
kyler som bara den & det kliar inget alls länge, skönt!

ska ta & ringa mammsen för att höra hur det blir med hemfärden,
tåg, bil eller buss? åh snälla gud gör så det blir bil... amen *ironi


Kommentarer
Postat av: Nea

jag saknar dej med sötunge!<3

2009-07-20 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback