21 juli 2009

gud vad slut jag är, har precis gjort klart min surprise
 till mamma/pappa & nea.. det får dem när vi kommer hem (:
''idag'' har vi inte gjort så pass mycket, vart in till nybro en sväng
& vart ute i skogen & plockat MASSA kantareller,
så nu har vi så det räcker för ett helt år!

tänkte tjata lite på mormor ifall vi kunde åka in till kalmar någon dag,
skulle så gärna vilja in på bikbok för att kolla lite, så funderar jag på
om jag eventuellt ska köpa en tröja på gina tricot.. är så sugen
men eftersom sverige suger så finns inte riktigt pengarna heller *surt

aja, ska försöka jobba lite när vi kommit hem så jag har lite att röra
mig med tills skolan börjar..

måste fråga er om lite råd, hur fan får man myggbett att sluta klia?
är så desperat på något som hjälper.. har testat tandkräm, LÖK (haha)
aloe vera -har något hjälpt riktigt? NEJ... jävla fan & hans moster

ajah, ska vell lägga mig & fortsätta klia på mina förbannade myggbett
(ursäkta den lite bittra stämmningen, men jag är så less på alla blodsugare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback