MINHELG

Min julafton var toppen, fick otroligt fina
saker utav tomten ;) det tackar man för!
Var hemma hos farmor & farfar, åt god mat
& umgicks med familjen, mysigt som attan

Igår vart det utgång & jag hade väldigt roligt,
fick skjuts hem av Freddy så vi slapp gå ;)

Idag har jag & Robin bara tagit det lungt,
Vart ute & skottat snö i det blåsiga vädret
men det är precis lika igensnöat nu som när
vi började skotta, haha!

Men det var mysigt att busa i snön & ligga
där & känna kylan på kinden samtidigt som
man fick massa snöiga pussar av älskling..

Imorgon ska jag på mellandagsrean med Hanna,
ska byta en tröja & köpa leggings.. får se o jag
kanske hittar något annat också
Måste ta kort på min julklapp också som jag fick
av henne, Jävla goding! massa ansiktsprodukter
osv från CCS (heter vell så?) iallafall så ÄLSKAR
jag deras produkter & är supernöjd,
Så tack så mycket bästaste Hanna <3

Nu ska jag krypa ner i soffan med älskling
& kolla på någon random film, hihi

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback