JAGÄRHELTSLUT

vart en sväng till doktorn idag, gick vell bra
två stick i armen & lite råd..
blev inte mycket klokare, men jag ska iallafall
börja äta på regelbundna tider & käka mellis ofta

ska tillbaka i januari & se om det blivit bättre..

imorgon ska jag ner till borlänge en sväng,
ska ge hanna & sandra deras julklappar
hoppas dem blir nöjda :)

ikväll har jag & robin myst framför tv:n med
kräftor, hihi! ovanligt va? men så gott

mamma kom upp med två burkar ansiktskräm
till mig också, en dagkräm & en nattkräm,
testat dem förut & den är super
perfekt nu när jag är så himla torr i nyllet

nä.. nu ska jag krypa ner i soffan med min
älskade älskling!

smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback